A A A K K K
для людей із порушенням зору
Офіційний сайт Нехворощанської громади
Полтавська область, Полтавський район

Документи на призначення житлової субсидії можна подати ОНЛАЙН

Дата: 20.04.2021 17:16
Кількість переглядів: 331

Документ.docx

 

Документи на призначення житлової субсидії  можна подати ОНЛАЙН

Право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України (отримали посвідку на постійне або тимчасове проживання, визнано біженцями в Україні), що проживають у житлових приміщеннях (будинках).

За загальним правилом субсидія призначається одній із зареєстрованих у житловому приміщенні осіб, тобто за місцем реєстрації особи, та розраховується на усіх зареєстрованих осіб.

До складу домогосподарства включаються особи, що зареєстровані в житловому приміщенні (будинку). На таких осіб розраховуються соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування і їх доходи враховуються під час призначення житлової субсидії.

Під час призначення житлової субсидії враховуються також доходи членів сім’ї особи із складу домогосподарства у разі, коли їх зареєстроване (фактичне) місце проживання відмінне від адреси домогосподарства (крім доходів одного з подружжя, якщо обом більше 60 років і вони проживають у сільській місцевості або селищах міського типу, доходів батьків у разі призначення субсидії студентам, які зареєстровані у гуртожитку за місцем навчання, та доходів одного з батьків дитини у разі призначення субсидії другому з батьків з дитиною у разі, коли батьки розлучені або не перебували у шлюбі, а також осіб, які вважаються безвісно відсутніми за рішенням суду або мають правовий статус осіб, зниклих безвісти). При цьому соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування за адресою домогосподарства на таких осіб не розраховуються.

В умовах запровадження карантину актуальним є питання надання соціальних гарантій з використанням електронних сервісів.

Тому для оформлення житлової субсидії рекомендуємо скористатись он-лайн сервісом https://subsidii.mlsp.gov.ua .

Основною перевагою даного сервісу є те, що скористатись ним можливо цілодобово, кожного дня та не виходячи з дому.

Як скористатися послугою онлайн:

  1. Перейти на веб-сайт Мінсоцполітики у розділ Е-сервіси/Субсидії або за посиланням: https://subsidii.mlsp.gov.ua.
  2. Авторизуватись в один із 3-х способів: за допомогою електронного підпису, за адресою електронної пошти або ідентифікацією BankID.
  3. Заповнити електронну форму заяви про призначення субсидії та декларації про доходи і витрати осіб.

З інструкцією щодо заповнення заяви та декларації можна ознайомитись на сайті Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації за посиланням http://plsz.gov.ua/pub_doc/instrukciya-1.doc.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних.

У разі необхідності, в електронному сервісі можливо приєднати файл із сканованою копією документу (в pdf-форматі), а саме:

документи, що підтверджують фактичне місце проживання особи, відмінне від адреси реєстрації за адресою домогосподарства;

договір оренди житлового приміщення;

документи, що підтверджують факт надання особою соціальних послуг;

довідка про доходи, інформація про які відсутня в ДПС та Пенсійному фонді України;

документи що підтверджують факт перебування особи в складних життєвих обставинах.

  1. Підписати заяву електронним підписом та направити на розгляд.

Звертаємо увагу, у разі подання документів на призначення субсидії через електронний сервіс без використання електронного підпису вам необхідно буде особисто звернутись до територіального управління соціального захисту населення аби власноруч підписати документи.

Працівники органу соціального захисту населення зв’яжуться з вами, для узгодження дати і часу вашого візиту.

 

Важливо! Заява та декларація вважаються не поданими, у разі, якщо:

не внесені у повному обсязі відомості про членів домогосподарства та членів їх сімей (прізвище, ім’я та по батькові, сімейний стан, дата народження, серія і номер паспорта, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія і номер паспорта (для осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за його серією та номером);

не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків та/або відсутня згода на обробку персональних даних про членів домогосподарства та членів їх сім’ї, даних про доходи та майно;

не зазначені відомості про адресу домогосподарства та номери особових рахунків, а також номер мобільного телефону заявника.

У разі виникнення питань соціального захисту населення рекомендуємо звертатися на телефон обласної гарячої лінії 0-800-500-620.

 

Директор Департаменту соціального захисту

населення Полтавської облдержадміністрації Л.В. Корнієнко

 

 

 

 

Додаток 3

 

Допомогу при народженні дитини можна оформити ОНЛАЙН

Допомогу при народженні дитини призначають одному із батьків (опікуну), який постійно проживає разом із дитиною.

Допомога при народженні дитини надається у загальному розмірі 41280 грн., виплата якої здійснюється:

  • одноразово у сумі 10320 грн.;
  • решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами по 860 грн. на місць.

Нагадуємо, що відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» допомога при народженні дитини надається за умови, що звернення за її призначенням надійшло не пізніше ніж через 12 календарних місяців після народження дитини.

Послугу призначення допомоги при народженні можна отримати комплексно через послугу «єМалятко», яка включає в себе перелік державних послуг, заповнивши всього одну заяву.

Які це послуги?

Для замовлення доступні 8 послуг: 2 базових (обов'язкових) та 6 на вибір.

Базові послуги:

  • державна реєстрація народження;
  • визначення походження дитини.

Послуги на вибір:

  • призначення допомоги при народженні;
  • реєстрація в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;
  • призначення допомоги багатодітним сім’ям;
  • реєстрація місця проживання дитини;
  • присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР);
  • визначення належності дитини до громадянства України.
  • внесення відомостей про дитину до електронного Реєстру пацієнтів;
  • оформлення посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї.

Звертаємо увагу! Оскільки державна реєстрація народження є базовою (обов'язковою) послугою, сервісом єМалятко можуть скористатися лише ті батьки, які ще не отримали свідоцтва про народження дитини.

Комплексна послуга єМалятко надається у режимі офлайн-тестування у пологових будинках, ЦНАП та відділах ДРАЦС.

Послугу «єМалятко» можна отримати ОНЛАЙН.

Основною перевагою даного сервісу є те, що скористатись ним можливо цілодобово, кожного дня та не виходячи з дому.

Послуга доступна на порталі ДІЯ:  https://diia.gov.ua/services/yemalyatko

Щоб подати заяву, потрібні:

  • номер медичного висновку про народження дитини у форматі ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ-ХХХХ.
  • Медичний висновок видається лікарем у пологовому будинку, номер висновку надсилається в смс.
  • кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Як отримати послугу?

Перейдіть за посиланням: https://diia.gov.ua/services/yemalyatko

Авторизуйтеся або зареєструйтеся на порталі Дія

Заповніть заяву та виберіть додаткові послуги, які хочете замовити.

Дані про заявника підтягуються автоматично, дані про другого з батьків потрібно заповнити вручну.

Підпишіть заяву електронним підписом. Другому з батьків потрібно підписати заяву своїм електронним підписом, якщо:

  • батько та матір не одружені;
  • батько та матір мають різні прізвища / батько та матір зареєстровані за різними адресами (якщо замовлена послуга з реєстрації місця проживання дитини).

Посилання на заяву на порталі Дія надійде другому з батьків на електронну пошту.

Отримайте свідоцтво про народження!

Потім перейти до розділу призначення допомоги при народженні та заповнити банківські реквізити для проведення виплати допомоги. Вся інша необхідна інформація буде заповнена автоматично.

Заява в електронному вигляді потрапляє автоматично до управління соціального захисту населення за місцем реєстрації (прописки) або фактичного місця проживання заявника.

Далі управлінням соціального захисту населення перевіряються подані документи та призначається допомога.

У разі виникнення питань соціального захисту населення рекомендуємо звертатися на телефон обласної безкоштовної «гарячої лінії»: 0-800-500-620.

 

Директор Департаменту соціального захисту

населення Полтавської облдержадміністрації Л.В. Корнієнко



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь